crm serwisowy

Podstrony

Załóż eBloga

Temat: CRM dla CDN XL
...sobie sprawę, że jest to konieczne jeżeli chcemy myśleć poważnie o sprzedaży naszej "nakładki") nasz produkt roboczo nosi nazwę "EWIDENCJA". "Ewidencja" jest w pełni zsynchronizowana z CDN XL i jest dostępna przez przeglądarkę internetową. "Ewidencja " to: 1/Ewidencja czasu pracy pracowników (wszystkich w tym biurowych) 2/Ewidencja wizyt handlowych (CRM Handlowy) 3/Ewidencja wizyt serwisowych ( CRM Serwisowy, raporty serwisowe) 4/Ewidencja przebiegu pojazdów służbowych 5/Ewidencja sprzedaży (zestawienia sprzedaży, raporty,wykresy. moduł ten w pełni zastępuje moduł Kontrolingu w CDNie) 6/Moduł "Prowizja" :jest na etapie wdrażania 7/Moduł dla back officu, tzn raporty dla : księgowości, logistyki : jest na etapie przed wdrożeniem Funkcjonalność i obsługa "Ewidencji" : naszym celem było aby...
Źródło: cdn.3lance.pl/viewtopic.php?t=1058



  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyborywpsl.htw.pl
  • Powered by MyScript