creative director

Podstrony

Załóż eBloga

Temat: Czy warto być programistą?
Wybrane średnie stawki godzinowe w zależności od zajmowanego stanowiska: * Senior Account Manager: 228 * Account Manager: 191 * Project Manager: 182 * Creative Director: 328 * Senior Art Director: 243 * Art Director: 199 * Junior Art Director: 153 * Copywriter: 176 * Senior Interaction Designer: 163 * Interaction Designer: 144 * Junior Interaction Designer: 105 * Flash Programmer: 144 * Senior Programmer: 198 * Programmer: 161 * Junior Programmer: 131 jakos niebardzo chce mi sie wierzyc ze tak jest 160(liczba h w miesiacu) * 131 = 20960 niewydaje mi sie zeby byly takie stawki chyba ze w zagranicznych firmach...
Źródło: forum.php.pl/index.php?showtopic=73639



Temat: Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Gra akcji od UbiSoft'u - na miarę hitu czy przeciętniaka ?
Nowe video: Trailers: SDCC 09: Teaser Trailer Behind Closed Doors #1: Redefining Splinter Cell E3 09: Extendet Trailer Features: E3 09: Road to E3 Doc E3 09: Developer Walktrough E3 09: Debut Trailer Interviews: E3 09: Creative Director interview Gameplay: SDCC 09: Stealth Gameplay (cam) E3 09: Microsoft Press Conference Gameplay Demo E3 09: Press Conference Gameplay Demo pt.1 E3 09: Press Conference Gameplay Demo pt.2 Sory za późne zaktualizowanie postu ;) PS: Nowe screeny w 1 poście o grze. Ten post był edytowany przez SiuSiu dnia: 02 Sierpień 2009 - 00:05
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=363182


Temat: Kontroler gier Nintendo Wii
I komentarz ludzi z branży, a konkretnie jednego z autorów Splinter Cella :) "The creative director on Splinter Cell: Chaos Theory has spoken on his dissapointment at Sony's "copying" of other companies. He noted the Xbox Live style interface the PS3 has adopted, and also the tilt-sensors in the controller being inspired by Nintendo's Wii-mote. "How much more 'me too' can [Sony] be?" he said. He also attacked the industry for incrementally pushing visuals with every new generation as much as is...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=163388


Temat: Brink pierwsza gra na id Tech 5?
[Grę napędzać będzie najnowszy silnik id Tech 5 od id Software Z tego co mi wiadomo to będzie jednak ID Tech 4 Kreator postaci w Brink http://www.bluegamer...ization-videos/ Nad Brink pracują same sławy: W jednym z wywiadów Paul Wedgwood ze Splash Damage tak mówi o swoim zespole. "[...] Richard Ham nasz creative director współtworzył Syphon Filter. Był też lead designerem Fable II. Olivier Leonardi, nasz dyrektor artystyczny, pełnił też tę funkcję przy Rainbow Six: Vegas i Prince of Persia. Nasz główny projektant poziomów był też głównym projektantem poziomów przy Killzone 2. Postacie projektuje i rysuje nam koleś, który stworzył Shepharda z Mass Effect. Nawet nasz główny programista był kiedyś głównym programistą przy...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=511841


Temat: Co Product Manager StayPoland.com myśli na temat domen
(Self-Thinking Creative Director, Time Wasting Manager, Own Life CEO) Podoba mi się. A i skrót łatwy STCDTWMOLCEO DD
Źródło: di.pl/index.php?showtopic=28303


Temat: Rejestracyjne reminiscencje
...ktore ja np robie bo jestem chory!!!!zaswiadczenia wam nie bede wysylal od psychologa bo nie jestescie z "ABW" no chyba ze jestescie ale gdyby tak bylo nie pisali byscie o moich zainteresowaniach bo to jest w mojej teczce.Konczac ten liscik chcialbym podziekowac za maila i pozdrawic serdecznie z powazaniem Florian XXXXXXX ______________________________________________ BOGDAN WĄSIEL Aktor, reżyser, scenarzysta, dramoterapeuta, creative director. Dyplom aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. Współzałożyciel i prezes zarządu Teatru i Fundacji Wierzbak. Uczestniczył w krajowych i zagranicznych festiwalach teatralnych, laureat wielu nagród artystycznych (m.in. Nagrody Artystycznej Młodych im. St. Wyspiańskiego oraz nagrody Ministra Kultury i Sztuki). Autor i współrealizator cykli programów telewizyjnych poświęconych aktywności...
Źródło: genesis.net.pl/index.php?showtopic=14924


Temat: Rozdanie nagród Emmy
...Producers TBD The Ron Clark Story • TNT • Granada America and MAGNA Global Entertainment Producers TBD Why I Wore Lipstick To My Mastectomy • Lifetime • Produced by Grossbart Kent for Lifetime Television Producers TBD Outstanding Main Title Design Dexter • Showtime • Showtime Presents in association with John Goldwyn Productions, The Colleton Company, Clyde Phillips Productions Eric Anderson, Creative Director Josh Bodnar, Editor Lindsay Daniels, Designer Colin Davis, Main Title Producer Hu$tle • AMC • A Kudos Film & Television Production for BBC Joe Berger, Main Title Producer/Animator Pascal Wyse, Designer Standoff • Fox • Twentieth Century Fox Television Dan Meehan, Title Designer Michael Riley, Title Designer Brad Simmons, Title Designer Bob Swenson, Title Designer...
Źródło: wisterial.fora.pl/a/a,26.html


Temat: Far Cry 2 Główny temat
Nie będzie dema Far Cry´a 2 Clint Hocking - creative director w Ubisoft Montreal - potwierdził, że nie dostaniemy dema gry Far Cry 2, Powodu takiej decyzji nietrudno się domyslić - wielki świat gry i otwarta struktura rozgrywki powodują, że nie da się przygotować sensownego dema bez zawarcia w nim bardzo dużej części gry. Hocking dodał też, że gra jest już kompletna i rozpoczęło sie intensywne polowanie na bugi. :mad: Nie cierpię jak nie publikują demek... Kupowanie w...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=274181


Temat: List do twórców Fallouta
...to see fans carrying the torch for the series and have enjoyed it so much to put so much effort into it. Sometimes the work hours on game development can get long, and it's often difficult to figure out how fans may react to a game once it's released, but seeing the efforts of you and OldTown 2006 is one of the reasons you've made working on Fallout all worthwhile for us - thanks so much, and we look forward to seeing more from you guys in the future." Chris Avellone Creative Director, Obsidian Ent. Designer - Fallout 2, Lead Designer (1.5 years) - Fallout 3
Źródło: shamo.gry-online.pl/agora/index.php?showtopic=6555


Temat: Assassin's Creed 2
Trafilem na wywiad z Patrice Desiletsem( creative director AC2) z Ubisoft. Warto popatrzec, bo jest troche info o grze: http://www.gametrailers.com/video/gc-09-as...ins-creed/55027
Źródło: forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=34979


Temat: UbiSoft prezentuje Far Cry 2 w akcji
Wiadomo coś o wymaganiach tej gry?? http://www.farcry2-hq.com/requirements.htm * The GC 07 demo was running on a beefed up Core 2 Duo and an 8800. * This was a pre-alpha showing meaning that the game will be even more optimized by the time it is released. * Clint Hocking ( Creative Director) stated that the game will run on a fast single core cpu and a strong DX9 graphics card * Far Cry 2 seems to be in line with the estimated requirements for Crysis High Requirements CPU: E6600 Core 2 Duo Graphics: Nvidia 8800GTS RAM: 2GB Hard Drive Space: 6-8GB Optical Drive: DVD Drive Minimum Requirements CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz RAM: 1GB Hard Drive Space: 6-8GB Optical Drive: DVD Drive Minimum Requirements CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz...
Źródło: osiol.com.pl/index.php?showtopic=19559


Temat: komputery dla firmy
...ogolnie w zadaniu chodzi aby grupa ludzi, oczywiscie profesjonalistow w swoim fachu, stworzyla multimedialne dvd dla szkol. dvd ma zawierac jakies zdjecia, interaktywne zabawy i niezbyt skomplikowane gry ktore bawia i ucza. wszystko ladnie i pieknie i wymyslila ze aby tego dokonac firma musi skladac sie z (przepraszam ze niektorych nazw nie tlumacze z ang na polski ale nigdy nie pracowalem w takiej firmie i niewiem jak sie je tlumaczy), numeruje zeby bylo latwiej: 1 = creative director (to chyba ten glowny co zarzadza calym teamem) - dobry komputer stacjonarny, karta graf moze byc zintegrowana 2 = technical director (drugi z kolej, tez zarzadza teamem) = komputer ten sam jak
Źródło: osiol.net/index.php?showtopic=32844


Temat: Co Product Manager StayPoland.com myśli na temat domen
...postami na GL. Proponuję dodać jeszcze do kompletu na potrzeby GL: Broom Manager - sprzątacz Car Manager - kierowca (o tu by było dużo profili) Drinking Manager - barman Learning Manager - nauczyciel Own Time Manager - wieczny student Primary Manager - uczeń podstawówki Secondary Manager - szkoły średniej Tools Manager - majsterkowicz by managowało i tytułowało się lepiej... wszystkim, a GL miał więcej profili i przegonił N-K. Tomasz (Self-Thinking Creative Director, Time Wasting Manager, Own Life CEO)
Źródło: di.pl/index.php?showtopic=28303


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wyborywpsl.htw.pl
  • Powered by MyScript